niedziela, 27 listopada 2016

Chile, Argentyna 27 listopada

Chile Argentyna

Punata Arenas Ushuaia

27 listopada

Rano wspaniałe śniadanie. Potem Ivo odwozi nas  na dworzec autobusowy.Zegna się z nami bardzo serdecznie. Wsiadamy do autobusu. jedzie z nami wycieczka niemiecka. Za mną i Ewą siadają dwaj Niemcy Gdy Ewa próbuje  rozłożyć fotel podnoszą krzyk, że maja zbyt mało miejsca, bo są wysocy. Sami swoje fotele rozłożyli. Zaczynam z nimi dyskusja. Starszy facet tak zaczął się drzeć  żebym się zamknęła, że miałam wrażenie, że to jakiś  SSman. Wrzeszczał na cały autobus. Przyszedł konduktor, ale nic nie załatwił. zaproponował im inne miejsca, ale nie odpowiadały. Młodszy cały czas kopie mnie kolanami po plecach Zaczynam ponownie rozmawiać z młodszym. On twierdzi, że to mój problem, że on nie pozwala mi rozłożyć fotela. On zapłacił za bilet i chce mieć wygodnie. A my go nie obchodzimy. Tak zaczął głośno i nieprzerwanie gadać, że zatkałam uszy. Na to on do mnie,  że to jest zachowanie Rosjan, Ja mu na to, że jestem z Polski, a on zachowuje się jak by był z Sudanu. On do mnie, że ja rasistka.W końcu zaproponowałam im, że zamienimy się miejscami. On się zgodził. Tylko nie wiedzieli,że ja mu też nie pozwolę rozłożyć siedzenia i będę kopać po plecach. Zaczął mnie prosić, żebym pozwoliła mu rozłożyć siedzenie. W końcu wyniósł się na wolne miejsce na końcu autobusu, które było wolne i wygodniejsze od tego. Tak zakończyła się wojna polsko -niemiecka w na Ziemi Ognistej. Droga  przez większość czasu nudna. Płaski teren. Dopiero gdy dojeżdżamy do Ushuaia pojawiają się góry. Autobus przyjeżdża o czasie. Docieramy do hotelu. Tu kobieta bardzo niesympatyczna, wskazuje nam pokój. Idziemy do miasta. Prawie wszystko zamknięte. Łapie nas deszcz. Mamy kurtki przeciwdeszczowe więc nie przeszkadza nam. Robimy zakupy prowiantu na jutro i wracamy do hotelu.


Dodaj napis

Dodaj napis

widoki po drodze

widoki po drodze

widoki po drodze

widoki po drodze

widoki po drodze

widoki po drodze

widoki po drodze

wreszcie Ushuaia

Dodaj napis

Ushuaia

Ushuaia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz